söndag 2 september 2012

Sämsta sexet någonsin

Jag var ute igår och festade med en kompis. Så var det en snygg kille som stötte på mig flera gånger under kvällen och så följde jag med honom hem. Han var en av de sämsta jag någonsin varit med. Han kunde knappt få på sig kondomen, så jag hjälpte honom. Det tyckte jag faktiskt var både sött och sexigt, men sen var han som en fumlig flodhäst när han skulle knulla mig. Han missade hålet hela tiden. När han väl hittade rätt så körde han in den stenhårt så det gjorde ont. Sen kom han efter 2 sekunder. Efter han kom ville han suga mig och han var inte bra på det heller. Hans tänder rev mot kuken hela tiden och till slut stog jag inte ut längre så jag sa att jag ville knulla honom. Han la sig på mage och jag drog på mig kondomen och smörjde in hans perfekta rumpa med glidmedel. Så lät jag kuken sakta glida in och efter en liten stund vände han sig om och sa att han inte ville längre. Så jag fick snällt tvätta av mig och gå hem

Borde inte snygga killar vara bra på sex? Eller iallafall helt ok? De borde ju få öva ganska ofta. Han var nog ungefär 26-27 år skulle jag gissa på och han var jättesnygg.

7 kommentarer:

  1. nop,,, det osexigaste som finns är någon som inte kan,, är man osäker eller oerfaren är det mycket sexigare att säga det,, så kan det vara upphetsande att leka med någon sakta,,,

    SvaraRadera
  2. håller helt med förgånde kommentar

    SvaraRadera
  3. håller helt med föregånde kommentar

    SvaraRadera
  4. håller helt med föregående kommentar

    SvaraRadera
  5. han kanske var oerfaren med killar, det blir säkert bättre nästa gång

    SvaraRadera
  6. Var han inte påverkad av något då och därför "fumlig"?

    SvaraRadera
  7. du skulle ju varit med mej istället :)

    SvaraRadera