söndag 23 september 2012

Hett gästutvik från före detta porrskådis

Fy fan vad jag älskar det här gästutviket! Det är den före detta porrskådisen Ben Johanson som ville vika ut sig här i min blogg. Vad tycker ni om hans heta bilder? ;)
















 


Hur gammal är du?
- Jag fyller 35 i december.

Vilken stad bor du i?
- Staden heter Aalen och ligger i sydtyskland.

Vad har du för sexuell läggning?
- Jag är absolut gay, top, bottom, versatile... Allt ;-)

Är du singel?
- Ja. Jag var gift, men nu är det över. Kan ju hända ibland, och jag njuter av livet. ;-)

Vad söker du?
- Vad än som kommer.... Vi får se.

Vad gillar du i sexväg?
- Gillar läder, kalsonger (självklart), sportswear, glansiga Adidasshorts, poppers, top, bottom.... Jag är öppen för många grejer....

Favoritställning?
- Ingenting speciellt.... Allt på en gång! Haha

Vilken typ av kalsonger använder du oftast?
- Vita Emporio Armani / vita Diesel.

Vilken typ av kalsonger tycker du är sexigast på andra?
- Väl tannade killar med vita Armanikalsonger.... ;-) (Blond och blåa ögon!)

Vad heter du på Qx?
- vädergrodan

Tränar du?
- Ibland, med vikter...

Favoritmaträtt?
- Kyckling med krydd- och gräddsås.

Kaffe eller te?
- Kaffe. Hur mycket som helst!!

Mys eller sex?
- Sex först, varsågod... ;-)

Hemmakväll eller krogen?
- Krogen, hemma ibland...

Choklad eller blommor?
- Choklad... Blommor dör bara i mina händer...

Föredrar du one-night-stands, kk-relation eller förhållande?
- Förhållande. Men så länge jag är singel gillar jag ONS!

Hur gammal var du när du blev av med oskulden?
- 17

Ungefär hur många par kalsonger äger du?
- Typ 10, och sen några par Adidasshorts som jag har under jeansen ibland... ;-)

Något annat du vill berätta om dig själv?
- Jag var porrskådis för några år sen. Men slutade med det. Mitt namn som porrskådis var Ben Johanson. Ett litet klipp får man se på min qx-sida.

3 kommentarer:

  1. Näst sista bilden är bäst tycker jag, fast på en så snygg kille gör sej alla bilder bra. Jag skulle absolut inte ha nått emot att träffa honom.

    Puss i Ljumsken

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt, snyggt och intressant läsning.

    SvaraRadera
  3. Killen är riktigt sexig och skulle gärna se mer porr med han !
    Fotoboy på qx

    SvaraRadera