torsdag 6 september 2012

Nytt jobb och fantastisk trekant

Den här dagen har varit helt jävla perfekt! Först jobbade jag några timmar och sen var jag på en anställningsintervju för ett heltidsjobb som telefonsäljare eller innesäljare som det heter. Jag fick jobbet! Det är ganska låg fast lön och rätt hög provision om jag säljer nåt. Men jag räknade ut att bara grundlönen där är lite mer än vad jag tjänar nu. Telefonförsäljning är inte min dröm, men det ska bli skönt att slippa vara timanställd städare.
 
Efter intervjun har jag haft en trekant med Postkillen och 19-åringen jag träffade häromdagen. Jag fikade med Postkillen och så sa han att han läste inlägget om 19-åringen och att han var grymt sugen på en trekant. Så jag skickade ett sms och frågade om han var sugen.

Efter ett tag svarade han att han var jättekåt och så frågade han var vi skulle ses. Han fick adressen till Postkillen och så åkte vi dit. När vi kom fram så messade 19-åringen att han snart var framme så jag gick ut för att möta honom. Så gick vi in igen och de hälsade på varandra. Jag kysste Postkillen och sen kysste jag 19-åringen. Vi gick in till sovrummet och fortsatte kyssas och hångla. Kläderna hamnade snabbt på golvet och plötsligt låg vi i sängen. 19-åringen började suga min hårda kuk samtidigt som jag sög av Postkillen. Sen sög Postkillen av 19-åringen medan jag hånglade med honom och runkade Postkillen.

Postkillen tog sen fram en tub glidmedel och en näve kondomer. 19-åringen ställde sig på alla fyra och började suga mig när Postkillen tog på sig en kondom och lite glid och började knulla honom. 19-åringen stönade till och sög in hela min kuk i munnen. Efter en stund bytte jag plats med Postkillen, tog på mig en kondom och knullade 19-åringen med hårda långa stötar. Han stönade högre och högre och bad Postkillen att knulla honom i munnen. Postkillen slet av kondomen och körde in kuken i munnen på honom och knullade honom i halsen en stund innan vi bytte platser så att Postkillen knullade mig i röven samtidigt som 19-åringen sög av mig.

Jag kände att jag var nära att komma och då började 19-åringen runka mig tills jag sprutade honom i ansiktet. Sen drog Postkillen ut kuken ur min röv, tog av sig kondomen och sprutade över min rygg och så runkade jag av 19-åringen tills han sprutade över mitt bröst. Sen gick vi och duschade av oss och så kollade vi på en film innan jag och 19-åringen åkte därifrån.


4 kommentarer:

  1. Wow!! Precis så vill jag ha det nu! Du är en gottegris, Linus!
    Njut och knulla mera!

    SvaraRadera
  2. Kan man inte få va med någongång ?

    SvaraRadera
  3. Helt underbart skön träff ni haft, runkar och tänker på er tillsammans...

    SvaraRadera
  4. Låter ju helt awesome juh!!! Blir ju riktigt hård bara av att läsa det...!

    SvaraRadera