söndag 23 september 2012

KalsongLinus Testar - FleshJack Endurance Jack Ass

I min förra blogg testade jag olika sexleksaker som jag sen recenserade i bloggen och det var väldigt omtyckt bland läsarna. Därför provar jag det nu igen. Det vore kul om ni kommenterar det här inlägget så jag vet om ni gillar att jag recenserar leksaker och om ni vill att jag fortsätter göra det.

Min första recension blir på min nyaste leksak, FleshJack Endurance Jack Ass.






Jag har sen tidigare haft en annan modell av FleshJack som jag tyckte var underbar. Så när jag skulle testa den här var förväntningarna väldigt höga. Den här var också helt underbar och det känns faktiskt som att knulla en riktig röv! En trång, slät, härlig rumpa som man själv kan välja hur trång den ska vara genom att vrida på bottenplattan på plastfodralet.

Ett till stort plus med den här leksaken är att den är väldigt enkel att rengöra. Man drar bara ur den ur plastfodralet och sköljer ur den under kranen.

Om ni inte har testat någon FleshJack eller FleshLight så tycker jag att ni ska göra det. Det är värt varenda krona!

Sen vill jag tipsa om 2 produkter som gör att den håller längre och blir ännu skönare. Nämligen Fleshlight Renewing Powder och Fleshlight - FleshWash.

Fleshlight Renewing Powder är ett pulver som man strör över sin FleshJack och det gör så den behåller sin verklighetstrogna känsla så att den är så skön som den kan bli. På den sista bilden har jag precis använt det pulvret, det är därför den är så vit där. Och om ni undrar vad det är för vita små prickar på min kuk så är det pulver från förra gången jag smörjde in den med det.

Fleshlight - FleshWash är ett rengöringsmedel för sexleksaker som tar bort alla bakterier så att leksakerna är fräscha och rena.

Båda de här produkterna är saker som man inte måste köpa till sin FleshJack, men som jag varmt kan rekommendera.

Om ni vill läsa mer om leksaken och tillbehören så kan ni klicka på länkarna här i inlägget. Då kommer ni till dem hos Intimera och där hittar ni all info om dem och även priserna om ni är sugna på att skaffa er en egen.

Mitt betyg:

2 kommentarer:

  1. Tack för intressant test! Roligt med lite fler bilder, fortsätt gärna så här med ett antal bilder o lite text. :)

    SvaraRadera
  2. Ett bra tips, "förnyelsepulvret" är vanlig majsstärkelse, alltså cornstarch, maizena (inte potatisvarianten)...
    Blir heemskt mycket billigare att köpa det än "Fleshlight Renewing Powder".

    Vill se fleer bilder på dig och din kuk!

    SvaraRadera