lördag 1 september 2012

KalsongLinus dildo och lösrumpa

Inatt drömde jag att jag blev kontaktad av ett företag som ville göra en dildokopia av min kuk och en lösrumpa efter min rumpa. De ville lansera dem och att jag skulle åka runt på en världsturné och signera dem.

Fan vad häftigt det skulle vara om det fanns en KalsongLinus-dildo och en KalsongLinus-rumpa som Fleshlight t.ex. Men det är ju inte så troligt att jag någonsin kommer få göra det.

Vad tycker ni? Skulle ni vilja att det fanns? Skulle ni köpt någon av dem? Eller båda?

3 kommentarer:

  1. Jag skulle definitivt köpa båda ;)

    MA

    SvaraRadera
  2. hade lätt valt originalet istället, Linus ;)

    SvaraRadera
  3. Orginalet måste helt klart vara bäst men går det inte att få, så hade jag köpt båda! //Hornygay6

    SvaraRadera