söndag 2 september 2012

Grymt bra kuksugare

19-åringen som var här var grymt bra på att suga kuk. Vi gick in till sovrummet och klädde av oss. Jag la mig på rygg i sängen och han började suga direkt. Först sög han försiktigt på ollonet och slickade längs med hela skaftet. Han fortsatte sen suga in mer och mer av kuken tills han fick in hela. Då sög han sakta upp och ner och sen bad han mig att halsknulla honom.

Jag tog tag i hans huvud och tryckte ner det så kuken gled ner i halsen på honom. Sen släppte jag upp honom innan jag tryckte ner honom igen och började jucka lite. Han kväljde sig och hostade till så jag släppte hans huvud och lät honom andas. Då bad han mig fortsätta så jag tryckte ner hans huvud igen och knullade honom djupt i halsen. Han lekte med min pung samtidigt som jag knullade hans sköna mun och jag älskade det.

Efter en stund frågade han om jag ville knulla honom. Så jag knuffade ner honom i sängen så han låg på mage. Så tog jag på mig en kondom och smörjde in hans släta, trånga hål med mycket glidmedel. Jag lät ett finger glida in i honom och han stönade till. Då började jag sakta knulla honom med fingret och han stönade fram "Kör in kuken i mig och knulla så hårt du vill!". Jag log och lät kuken glida in försiktigt ända till roten.

Jag knullade honom först sakta och försiktigt med långa rörelser innan jag gick över till att knulla honom med korta, hårda stötar. Han stönade mer och jag älskade att höra hans stön så jag knullade snabbare och hårdare och han stönade högre och högre. Till slut stönade han fram att han ville svälja sperman, så jag knullade honom lite till och sen drog jag ut kuken, slet av kondomen och så vände jag på honom, och började munknulla honom igen. Jag höll båda händerna på hans blonda huvud och knullade honom långt ner i halsen tills jag var nära att komma. Jag drog ut kuken och sa "Gapa stort så ska du få nåt gott."

Han gapade och andades flåsandes när jag sprutade honom i munnen och över kinderna och hakan. Han svalde allt som kom i munnen och så använde jag kuken till att skrapa in resten av sperman i munnen på honom. Så sög han rent kuken och så log han stort.

Då kröp jag ner och började suga hans kuk som hade varit stenhård hela tiden. Jag sög den djupt och sakta samtidigt som jag lekte med ett finger i hans kåta, nyknullade röv. Han sa snabbt att han var nära att komma och då började jag runka honom tills han sprutade över sitt bröst och sin haka. Jag kysste honom och sen duschade vi av oss och så gick han hem.

Jag kan helt ärligt säga att det var den skönaste avsugningen jag någonsin fått och han var grym på att bli knullad också!

3 kommentarer:

  1. Va härligt. Jag måste runka av mej när jag läste, så jag fick oxå ett skönt sprut. Hoppas ni träffas flera gånger.

    Puss i Ljumsken

    SvaraRadera
  2. Härligt att du delar med dig! Roligt att denna träffen var så bra med tanke på natten. Skulle gärna vart där. Kram

    SvaraRadera