lördag 22 september 2012

Gästutvik: NakenCrille

Nu är det äntligen dags för ett nytt gästutvik från en av mina läsare. Jag älskar hans nakenbilder och hans nakenblogg som ni hittar i intervjun under bilderna ;)
















Hur gammal är du?
- 43

Vilken stad bor du i?
- Utanför Hudiksvall.

Vad har du för sexuell läggning?
- Bi

Är du singel?
- Ja

Vad söker du?
- Söker främst fotoassistenter till mina nakenfotosessioner. =)

Vad gillar du i sexväg?
- Gillar mycket och ofta!

Favoritställning?
- 69:an

Vilken typ av kalsonger använder du oftast?
- Tajta boxershorts, men föredrar att vara utan.

Vad heter du på Qx?
- nakencrille. Har en fanklubb där på http://www.qruiser.com/clubs/club.php?id=125682

Tränar du?
- Tränar ingenting alls. Får motion vid cykling och gång till/från jobbet. Har smärt figur men kan ändå smälla i mig vad som helst utan att gå upp i vikt. Har som mest vägt 62 kg.

Favoritmaträtt?
- Hehe pannkaka. Därefter tacos och spagetti. Chokladpudding till efterätt så klart ;-)

Kaffe eller te?
- Dricker endast te och då bara till frukost.

Mys eller sex?
- Sex

Hemmakväll eller krogen?
- Hemmakväll

Choklad eller blommor?
- Definitivt choklad. =)

Föredrar du one-night-stands, kk-relation eller förhållande?
- One-night-stands och kk.

Hur gammal var du när du blev av med oskulden?
- Får se... Runt 20 om jag inte minns fel.

Ungefär hur många par kalsonger äger du?
- Ett stort antal (är hamster och kan inte slänga någonting hehe) men använder bara högst tre-fyra stycken, om ens några (se ovan). Är oftast kalsongfri och helst helnaken, både inne och ute.

Något annat du vill berätta om dig själv?
- Är nakenmodell och nakenbloggande exhibitionist på nakencrille.tk (http://nakencrille.blogspot.com). Gillar alltså att synas naken och mitt andra intresse förutom sex är fotografering. Det lämpar sig då ytterst bra i kombination med mitt nakenbloggande.
Har även en fanklubb på Facebook på http://www.facebook.com/nakencrillefanclub

6 kommentarer:

  1. De är skönt att vara ute i naturen och kunna vara de som man är skapad.

    Puss i Ljumsken

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Tack för utviket! :-)

    Min kommentar på detta går att se här:
    http://nakencrille.blogspot.se/2012/09/gastutvik-nakencrille.html

    SvaraRadera