onsdag 19 september 2012

Jag har sugit på fel sätt

Nu har jag sugit på att blogga. Tyvärr är ju det fel typ av sugande, men jag har inte försvunnit som vissa trodde ;)

Det nya jobbet är mer ansträngande än jag trodde och jag har varit jättetrött när jag kommit hem så jag har inte gjort mer än att jobba, äta och sova. Det är därför jag inte har orkat blogga något. Men nu ska det bli ändring på det!

I helgen kommer det bland annat dyka upp 2 heta gästutvik och min recension på en ny sexleksak som jag har skaffat. Tro mig, det vill ni inte missa ;)

Puss o knull

2 kommentarer:

  1. Ser fram emot helgen då! :-)

    Vad har hänt, förresten, med din statistik, har den nollställts...? :-(

    SvaraRadera
  2. Svar: Statistiken visar antal besökare de senaste 7 dagarna, inte det totala antalet för hela perioden jag bloggat... O eftersom jag inte bloggat på ett tag så har statistiken försämrats rätt mycket.

    SvaraRadera